.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اولین سخنرانی رسمی در مراسم معارفه ؛
استاندار مازندران: استاندار جوانان بدون پارتی هستم/باید تحریم مدیریتی را در استان بشکنیم / مازندران جزو استان‌های برخوردار کشور است ولی مردم آن این برخورداری را حس نمی‌کنند/ دستان کسانی را که در این مأموریت مهم، آبادانی و شکوفایی استان ....
استاندار جدید مازندران با بیان اینکه استاندار جوانانی هستیم که هیچ پارتی ندارند و هیچ گروه و شخصیتی آنان را حمایت نمی کنند، گفت: نبود وحدت عامل عقب ماندگی مازندران است.
 استاندار مازندران: استاندار جوانان بدون پارتی هستم/باید تحریم مدیریتی را در استان بشکنیم /   مازندران جزو استان‌های برخوردار کشور است ولی مردم آن این برخورداری را حس نمی‌کنند/ دستان کسانی را که در این مأموریت مهم، آبادانی و شکوفایی استان ....

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور صبح پنجشنبه در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار گفت: استانی که صادرکننده ۳۰ محصول کشاورزی و دارای جنگل و دریا است، چرا باید مردمش در فقر و محرومیت زندگی کنند.

وی افزود: طی این سال‌ها حلقه‌ای از مدیران در شهرستان‌های مختلف جابجا می‌شوند و باید تحریم مدیریتی را در استان بشکنیم تا جوانان برومند و نخبگان در حوزه مدیریت بکارگیری شوند.

وی با تاکید براینکه فرصت گزارش دادن نتوانستیم نداریم، خواستار ترویج فرهنگ مدیریت جهادی شد و گفت: اگر در دفاع مقدس با دست خالی برابر دشمنان پیروز شدیم به دلیل فرهنگ جهادی بوده است و باید فرهنگ جهادی و شب‌های شلمچه حاکم باشد تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

حسینی پور یادآور شد: در شرایط تحریمی کشور مردم و جوانان مازندران مقابل تحریم‌ها خواهند ایستاد و آن را شکست می‌دهند و آنچه امروز مایه اقتدار کشور به شمار می‌رود، روحیه جهادی است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه در صنایع دفاعی وموشکی با همت جوانان تحریم‌ها شکسته شد، گفت: امروز دشمن جرأت چپ نگاه کردن به کشور را ندارد و این از برکت وجود جوانان است.

وی گفت: مازندران جزو استان‌های برخوردار کشور است ولی مردم آن این برخورداری را حس نمی‌کنند و آنچه که عامل اصلی عقب ماندگی در مازندران بوده این است که نتوانستیم وحدتی را بین نخبگان استان ایجاد کنیم.

حسینی پور یادآور شد: من استاندار جوانانی هستم که هیچ پارتی و شخصیت و گروهی آنان را حمایت نمی‌کند.

استاندار مازندران با اظهار اینکه به هیچ جریان و گروه سیاسی بدهکار نیستم، گفت: دستان کسانی را که در این مأموریت مهم، آبادانی و شکوفایی استان مازندران من را یاری می‌کنند، می‌فشارم و آن مدیرانی که تشخیص می‌دهند پس از سال‌ها مدیریت چیز جدیدی برای عرضه ندارند، خودشان جای را برای دیگران خالی کنند.

وی با عنوان اینکه ما برای تغییر مدیران خط سیاسی نیست، گفت: کسانی که سیاست‌های دولت را قبول داشته باشند و با انگیزه بخواهند به کارشان ادامه دهند، درخدمتشان هستیم زیرا نباید کار مردم روی زمین ماند.

حسینی پور وضعیت شهرهای استان مازندران را نامناسب دانست و از شهرداری‌ها و شوراها خواست تا توجه ویژه ای برای پاکسازی وز یباسازی شهرها داشته باشند.

در این مراسم از تلاش‌های احمد حسین زادگان استاندار سابق با حضور وزیر کشور تقدیر شد./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.